آموزش وردپرس و جوملا

دوره بازار کار, دوره تخصصی ظرفیت این دوره محدود است 

اگر دوست دارید برای خود یک سایت حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد کنید ما به شما دوره طراحی سایت با ورود پرس و جوملا را پیشنهاد میکنیم.

در این دوره یک پکیج به ارزش تقریبی ۱۰۰ هزارتومان به پنج نفری که زودتر از بقیه اقدام به ثبت نام کنند اهدا میشود.

وردپرس یکی از پرکاربردترین سیستم‌های مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که بیش از هفتاد میلیون وب‌سایت در حال حاضر برای مدیریت وب‌سایت خود از آن استفاده می‌کنند. به کمک این سیستم و با استفاده از افزونه‌های کاربردی آن در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود وب‌سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خبری و… توسعه دهید.

قالب‌های رایگان و غیر رایگان فراوانی برای این نرم افزار وجود دارد، با این حال داشتن درک درست از ساختار این قالب‌ها و توسعه طرح اختصاصی همواره یکی از مسائل مهم برای علاقه‌مندان به طراحی وب‌سایت است.

چرا آموزشگاه حرفه آموزان شیراز؟

در ابتدا از اینکه قصد دارید یکی از دوره های آموزشی را در مجتمع آموزشی حرفه آموزان شیراز ثبت نام کنید از شما متشکریم. ما برای وقت و هزینه شما احترام زیادی قائل هستیم پس بدون اینکه مباحثی را به شما آموزش دهیم که هیچ کاربردی برای شما ندارد مستقیما همان چیزی را میگوییم که شما به دنبال آن هستید. در کوتاه ترین زمان و با بیان کاملا مفهومی و آسان سرفصل های بازار کار را به شما آموزش میدهیم. با کمک حرفه اموزان از اینده خود لذت ببرید شیراز- اول خیابان قصردشت (بین سینما سعدی و پارامونت) سمت سینما کوچه شماره 11 ☎️تلفن: 09178208014 ٠٩١٧٤٥٣٤٦٠٨

ویژگی ها و شرایط این دوره آموزشی:

دوره های پیشنهادی